8 Ara 2010

Allah acil sifalar versin güzel kardesim!

Benim güzel kardesim alim 6 saatlik bir beyin ameliyati gecirdi. Cok korkuttun bizi alim. Simdi allaha sükür durumu cok iyi. Yanina girdik beni görür görmez "noldu sattin mi playstationu" dedi selam bile vermeden. Dedim "sen cik hele beraber saticaz onu".

Haberi ilk duydugumda caresizlikten ne yapacagimi sasirdim. Elim ayagim titredi. Evin icinde ordan oraya gittim. Yalnizdim. Hatiralar canlandi gözümde, güzel hatiralar... Ulan dedim seni alacak Azrailin!! Biliyorum günah ama dedim bunu, evet..

Allahima sükürler olsun simdi durumu cok cok iyi.. En az 2 hafta hastahanede kalip kontrol edilecek ama olsun.. Isterse 5 hafta kalsin ama iyi olsun.. Hayat cok kisa su iki günlük dünyada birbirinizin kalbini kirmayin ve sevdiklerinize onlari sevdiginizi söyleyin.. Ben söyleyemiyorum siz söyleyin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder