31 May 2012

Unuttum!

Lafi fazla eveleyip gevelemeye gerek yok. Ilk zamanlar aklimda olmasina ragmen bir blog´um oldugunu unuttum. Son yillarda görünen en sikici persembelerden biri olan bugün aklima geldi.

Ne yalan söyliyim yazmayi da unuttum sanirim. Giris sifremi nasil hatirladiysam artik? Burayi actiktan sonra ekrana falan baktim bos bos, zaten pek bi degismissin blog! Sen de dogruladin o meshur sözü! "degismeyen tek sey degisimdir"

Ne yazacagimi bilemedigimden gittim mutfakta buz dolabinin kapagini acip baktim icinde ne var diye. Sonra hicbisey almadan geldim oturdum.


Burada yazi paylasmanin en güzel taraflarindan birisi de belli bir süre gectikten sonra eski yazilarina bakip düsünmek bence. Neler olmus neler bitmis ama hayat hep devam ediyor degil mi?

Vay anasini sayin seyirciler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder