11 Tem 2009

10 Temmuz 2009

Dünkü tarih. Basima ilginc bisey geldi. Idman´a gittim, dönüyorum eve. Saat 22´yi gösteriyo. Babam aradi. "Hastahane´nin partisi varmis, gel yemek bedava, icecek bedava" dedi. Karnim ac, "yemek bedava"´yi duyunca düsünmeme gerek kalmadi. Zaten biz Türklere "bedava" demiyeceksin arkadas. Ihtiyacimiz olmasa bile saldiririz anasini satayim, dün bir kez daha inandim zaten oraya gittigimde görüntüyü görünce. Görüntü ne mi?

Aile dostlarimiz oradaydilar, ki 3´ü hastahane´de calisiyolar, partiye istirak etmemizin nedeni onlar. Musi Filiz, Gülfiye Filiz(hastane calisani), Kezban Filiz, Gülden Filiz, Aziz Yildiz(hastane calisani), Sevil Yildiz(hastane calisani), ufak cocuklari Barancan ve bizim peder bey ile valide hanim. Görüntü de su ki Erkekler Bank´larin üstünde müzige eslik eder sekilde bir saga bir sola sallaniyolar. Gördügümde "harbiden de bira bedavaymis" diye gecirdim icimden ve güldüm.

Neyse yemek falan yedim sonra, baya tatli geldi lan. Acaba beles diye mi? Neyse efenim. Anlam veremedigim hareketlere hep güldüm, eglendik, takildik, sakalastik falan. 4. biramdan sonra oturuyorum bankta, millet tabi alkolün etkisiyle dans pistine akmis. dans pisti dedigim cük kadar yer, belki 9 metre kare falan. (ohaaa - oha ya ne sandin repliklerini duyar gibiyim) Neyse. Bir de biri balon sisirmis onu atip duruyo, dans edenler de balonla ugrasiyo. Balon elden ele uctu.

Ben gariban idmandan gelmisim, yemegimi yemisim, birami icmisim, ne isim olur Alman müziginde oynamak falan. Bana ters isler bunlar. SIZ ÖYLE ZANNEDIN. Ters degilmis abicim. Hosunuza gitmeyen müzik 3. biradan sonra "o kadar da fena degil" oluyo. 4. birada "hadi oynayalim"´a dönüyo. Aslinda bende öyle de degildi. Siyah sacli bir kiz geldi dürtekledi beni, döndüm. Gel oyna falan diye kaldirmaya calisti beni, dedim yok sagol. Sonra "kivircik kiz seninle dans etmek istiyo" dedi. Dans edenlerin arasindan söyle bi bakayim dedim kimmis bu kivircik.

Aman allahim!! Bakmasaydim keske... "keske seni görmeseydim, gönül verip sevmeseydim.." Bu yazin flas türküsü olcak, tavsiye ederim herkese =)

Kiz sarisin, kivircik sacli, bebek yüzlü. Dersin manken. Ulan ne isin olur benim gibi kiro´yla???? Üstelik benim sevdicegim var bi kerem. Evli barkli adamiz. Cocuklar okuyucularimin ellerinden öper.

Efendim o sirada götlük yaptim, kalktim. Niye kalktim lan :D

Neyse bu esmer kiz kapti beni (o da fena degildi hani :) ) biraz onla dans ettik falan. Sonra dedim "dalga mi geciyosun benilme?" diye. Bu beni sarisin kiza dogru sürükledi oynayarak. Sonra "partnerleri degiselim mi??" dedi. Kiz da dünden razi bi sekilde degisti. Basladik bunla dans etmeye.

Ne kadar kötü duygu bilemezsiniz. Bir yanda tas gibi hatunla dans ediyosunuz, bir yandan Aileniz ve Aile dostlariniz size bakiyolar siritarak. Mütevazi bir sekilde gülümsedim onlara, napalim karizmamiz oldu 35 cm. Mandingo´ya tas cikarir.

Kizla az sohbet ettik. Hastahane´de meslek yapiyomus hemsire olarak. Dedim Hasta olasim geldi diye. Niye dedi. Dedim sen bakarsin bana dedim. Güldü. Resmen götüm anlayacaginiz. Hayatta yapmayacagim seyler bunlar. :( :( :(

Neyse müzik bitti zaten bi dans sonra, son müzikti. Bu arka tarafa gitti, disariya. Gülden kardesim ile ikimiz de gittik arkaya dogru. Orda bir bank´a oturduk. Kiz tuvalete gitti. Geldi. Bunlar tam gideceklerdi, gittim yanina ve asrin hatasini yaptim "tuvalet ne tarafta??" diye sordum. Kafama sicayim allah belani versin eren!! Bu sorulur mu lan??? "telefon numarani ver yavru kusum" demen lazim. Neyse sonra kiz gitti, ben de eve geldim..


Kizin Numarasini bulmak sorun degil, yeterince ara bulucu var. Istemedigim kadar. Ama bulunca msj yazar miyim? Arar miyim? Hic sanmiyorum, bana göre degil böyle seyler. O arasin mi?? Aramasin bi zahmet. Erkek pesinden kosan kiz mi olurmus?? pehh...

Zaten asklar hep yalan dolan degil mi??
Bize her sevdadan geriye kalan Galatasaray degil mi??

Bu konuyu da buraya bagladim ya, napalim abiciiiiiiiiiim?

Yorumlara ne yapmam gerektigini, yada ne düsündügünüzü yazabilirsiniz, isirmam..

Saygilar

2 yorum: