17 Tem 2009

Gurbette yasamak

Zaten yasamak basli basina zorken bir de isin gurbet bölümü vardir bizler icin. Bazilariniz banane lan dicektir suan, duyar gibiyim de. Kimilerini de ilgilendirir belki, milyonlarca zorluk arasindan bir tanesini paylasmak istiyorum sizinle, cok büyük bir dert bu.

Ailecek TV izlemek!!

Ne var bunda demeyin! Kanallar türkce olunca sorun yok tabiki. Almanca olanini diyorum ben.

Diyelim güzel bir film olur, yada haberleri takip etmek istersiniz ve ailece ekrana kitlenmis olursunuz. Burada doganlar veyahut almancasi iyi olanlar icin sorun yok tabiki ama canim annem öyle degil iste.


Film´de bisey olur güleriz, annem de güler tabi. Cok normal degil mi? Ama güldükten sonra bir de "ne dedi?" diye sormasi yok mu??? Madem anlamiyosun ne diye gülersin? Yas ufakken cok kizardim Film mi bakiyoruz tercüme dersinde miyiz diye. Ama artik alistik, hatta o kadar alistim ki alman kanallarina bakmiyorum, tecrübe iste napcannn..



Yavrum Doysland, zor lan burda yasamak...


Saygilar yaziyorum diye beni TD´den Canadian´a benzetti birisi, o yüzden ona özel. Öpüyorum yavru kusum ;)))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder