27 Ağu 2009

Erkek - Kiz kanka iliskisi

Hayir ben bunu anlayamayacagim... Birisi bana anlatsin. Bir kiz ile bir erkek nasil kanka olurlar? Nasil kurulur böyle slkl flkl dostluk? Lan olm kimi kandiriyosunuz siz? Her kizla iyi anlasirim, güzel sohbet ederim ama kanka olacak sekilde degil. Kanka nedir lan? Sevmiyorum bu dalgayi. Harbi Kankardesi olursunuz o ayri, benle Kankardesim Ibo arasinda oldugu gibi. Ama ötesi olamaz. Herkes birbirine kanka diye hitap eder olmus, sinir oluyorum.


En beteri de bir erkegin bir kiza kanka demesi yada tam tersi. Iyi o zaman birbirinizin evine girip cikin sorun yok kankasiniz ya. Kiz erkegin arabasina biner isten eve götürtür kendini, cocuk kizin evine girer sorun olmaz. Neymis??? Kanka.. Güldürmeyin ulan ibneler.

Ne kadar kankasi olan kiz varsa köküne kibrit suyu, ne kadar kankasi olan erkek varsa amina koyyim. Götoglanlari.

Ben kizla kanka olduysam bilin ki arkasinda seytani planlarim vardir. Akilli olun lan sinirliyim!

Suan bu yaziyi okuyupta üstüne alinan varsa da selam olsun ona, anca bu yakisirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!

3 yorum:

  1. AYNEN KATILIYORUM KARDEŞİM SANA... ELİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL YAZMISSIN KISA VE ÖZ..

    YanıtlaSil
  2. Katiliyorum.Bir kiza iyi anlasirsin eyvallah,ama kankalik olayi ters.Diyelim ki kankasin,sonra aska donusuyor o olay butun iliskinin hanuna koyuluyor bir anda.Bu arada konunun etiketide guzelmis :D

    YanıtlaSil