20 Haz 2010

Bu aksam icecegim

oooooffff, ooooffffff
......


söz verdim dostlarima
sözümü tutacagim
cok zor olacak ama
SENI UNUTACAGIM

bu aksam icecegim
bir büyük bir de yarim
buz koyun bardagima
belki söner efkarim

senden ayri kalirsam
ben yasayamam derdim
BEN SENI ELIN ITI
SEVSIN DIYE MI SEVDIM

bu aksam icecegim
bir büyük bir de yarim
buz koyun bardagima
belki söner efkarim

her aksam icilir mi
icipte yatilir mi
kizmasinlar ickime
yoksa unutulur mu

kiz geldim sordum seni
bosver onu dediler
inanmadim onlara
bir de yemin ettiler

bu aksam icecegim
bir büyük bir de yarim
buz koyun bardagima
belki söner efkarim

her aksam icilir mi
icipte yatilir mi
kizmasinlar ickime
yoksa unutulur mu

BOYATMISSIN SACINI
SENI TANIYAMADIM
dünya duydu sesimi
sana duyuramadim

her aksam icilir mi
icipte yatilir mi
kizmasinlar ickime
yoksa unutulur mu

Hüseyin Aydin (Cayan) - Bu aksam icecegim bir büyük bir de yarim..

Bu kadar mi olur dedirtti.. Bana yazmis agam :)


http://www.youtube.com/watch#!v=68vgQZCnmZ4&feature=related


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder