30 Haz 2010

Ziiiiiiiiirtttt

-pisuvarlarda kolum kadar kil görmekten nefret ediyorum. tras olun lan allahin ayilari. temizlik harbiden imandan geliyomus.

-is yeri hakkinda coktandir bilgi vermiyorum. artik iyice alistim isime, git gel git gel öööööööyle geciyo hayat.

-yeni sezonu pazartesi (28.06.2010) itibari ile actik. ilk iki gün bayagi agir gecti. bugün bostu fakat ben caliskan ari misali kosturdum ormanda. annamin gözü yasli bu günlerde, bildigin agliyo lan! yeni sezonda takim sabrisi olcam. cok koscam cok.

-dün babam nargile almis bizim burdaki exportcudan. onlar icmisler. iyi diyolar ama denemem lazim. bi yukaridaki mesajla ne kadar celisiyor degil mi?? nargile zararli mi zararsiz mi tartisilsin ve sonunda herkes kendi bildigini okusun istiyorum, evet...


-coktandir yazmadim özlemisim

-dünya kupasi tam gaz devam. gizli favorim sirbistan elendi, favorim ispanya dolu dizgin, tuttugum almanya da öyle. ispanyaya nazaran rakipleri hayli zorlu


öyle isteee.. simdi yemek yicem blog.. afiyet olsun bana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder