23 Haz 2009

Baskasina benzetilmek!?

Baskasina neden benzetilir bir insan? Dis görünüs´ü kast ediyorum.


Zamaninda Kankam ile gördügüm her siyahi erkegi bir futbolcu´ya benzetirdik. "aa bak bu Campbell´e benziyo" - "yok olm, tipki Martins" falan. Tabi yasadiginiz ülkeye ve siyahi insan oranina da bagli biraz bu durum. Burasi Almanya. Kesinlikle irkcilik falan da yok, tamamen benzetmeden dolayi böyle yapardik.



Peki siz hic bir ünlüye benzetildiniz mi? Benzetildiyseniz kime benzetildiniz ve nasil tepki verdiniz?


Bugüne kadar benzetildim bir cok kisiye. Hicbirine benzemiyorum, benzedigimi düsünmüyorum. Hem neden benzetiliyorum ki? Onlar bana benzesin pehhhhh!

Dün birine benzetildim ki, evlerden irak, bahcelerden iran. Yamuk agizli herifin teki, neyse daha fazla canimi slkmak istemiyorum.

Siz siz olun birini birine benzetecekseniz 2 kere düsünün, belki karsinizdaki üzülür bu duruma degil mi? =)

Son olarak: Benzemez kiiiimseee sanaaaaa....



Saygilar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder