18 Haz 2009

Yeni Sezon Yeni Forma

Formalarimizdan birisi MOR olacakmis, olsun sakincasi yok. "Biz buna ülke olarak hazir degiliz, yok yok olmasin" gibi düsünenler var. Neye hazir degiliz? MOR da her diger renk gibi allahin bir rengi. Hala kadin rengi yada bilmemne rengi durumlarinda olmamamiz lazim ülke olarak. Olayin bir de Merchandise yönü var. Annem bile diyosa "Bu Forma ciksin bana da al oglum bir tane, MOR rengi cok severim." var bu iste bir seyler degil mi? Tahminimce Bayanlar´dan daha cok ragbet görmeye basliyacak Formalarimiz. Bir de su Barcelona´nin baslattigi renklerden dogan pozitif enerji seysi var. Yok Stad rengarenk olunca oyuncular da pozitif etkileniyomus. Bilmeden sallamak istemiyorum, oluru vardir, olabilir. Her neyse.

Kurtulmamiz lazim bazi seylerden, rahat olmak lazim. Bu forma bu renkte cikarsa bitane de ben alacagim, bana MOR renk yakisiyo, MOR renk derken üzerime yakisiyo, yoksa MORarmam MORartirim dicem ne agresif biseymis bu be diceksiniz o yüzden demiyorum. Zaten kimse almaya mecbur degil, isteyen "KUTSAL PARCALI" ile devam edebilir.

Bu da bahsettigim Forma, bence güzel lan.



Dezavantaji yok mu Forma´nin? Var. Ibine basin olasi bir maglubiyetten sonra "Cimbom morardi" gibi baslik atabilir ben de küfür dagarcigimi genisletebilirim. Ama neyse, basini kim takar ki?

Bu Forma´nin altina beyaz sort, beyaz tozluk da iyi gider beeee.


Not: Niye Mor´u bold´lu ve mor yazdim? Bazilarinin gözüne sokabilmek icin, o kadar da kötü renk degil hani.


Saygilar

2 yorum:

  1. Yakismamis bence o ambleme. CSKA Sofya macindaki buz mavisi forma bile bundan daha iyiydi.

    YanıtlaSil
  2. Yeterki Kutsal ARMA`miz Olsun Formanin Rengi Önemli Degil ARMA SEVDALILARI

    YanıtlaSil