12 Haz 2009

Hayal 11´i

Kankamla okul siralarinda en sevdigimiz oyundu. Slklcl dersi dinlemektense akil her daim futbolda oldugundan en sevdigimiz 11´leri yazardik kagida. Cok zevkli olurdu. Bazen birbirimizden saklayip yazar, ardindan karsilastirirdik tartisirdik bu daha iyi bu daha iyi diye. Halen kendi kafamda böyle 11´ler kurarim slkildlkca ($u klavyede türkce karakter olmamasi da ne kadar kötü a.k).

Her neyse efendim. Hazir Transfer dönemi de var zaten, millet catir catir topcu aliyo (bknz. Real Madrid) ben de düsünüyorum acaba su takim, atiyorum Barcelona nasil transfer yapabilir yada ben olsam nasil transfer yapardim diye. Barcelona´yi ele alip düsünmek cok zevkli oluyo. Zaten oturmus bir kadro var, anca süsleme yaparsin bu kadroya. Yoksa daha nasil top oynayacaklar merak konusu.

Misal:

Barcelona 4-3-3

Victor Valdez (ben olsam daha iyi bir kaleci alirim ama sart degil kanimca)

Daniel Alvez (bundan iyisi samda kayisi) (halen ing. klavye magduruyuz)

Pique + Puyol (ikisi de catir catir oynar, yedekleri Marquez de oynar ancak Puyol yakinda futbolu birakir. daha genc bir stoper alabilirler.. Yada klasik Barcelona gibi davranip alt yapidan yada Barcelona "B" den adam cikarirlar. Örnegin Martin Caceres. Fm´de iyi topcu, gercekte Sergio Ramos´a benzettim ben (tip olarak). Benim önerecegim adam Raul Albiol. Hem 23 yasinda hem Ispanyol. Milli takim oyuncusu. Stoper icin yabanci transfer etmesine gerek yok bence Barcelona´nin.)

Abidal (bence hem daha iyisi, hem de daha genci mevcut. Al Bayern Münih´ten Phillip Lahm´i ucursun sol kanadini ey Barcelona)

Xavi+Iniesta (yorum yok)

Yaya Toure (Toure´ye öncelikle araba almali Barca, idmanlara Yaya gidiyomus eheüheük. Yaya Toure ile ugrasmayin, Arsenal´den Fabregas´i alin ve 10 yil daha transfer yapmayin orta sahaya. Üstelik Fabregas´in aciklamalari var en sevdigim takim Barcelona, bir gün orda oynamak isterdim diye.)

Messi (yorum yok)

Henry (yaslandi, yerine vatandasi Ribery gelse tadindan yenmez)

Eto´o (her sezon ha ayrildi ha ayrilacak diye haberler okuyoruz. bi siktir olup gidemedi. iyi forvet kaliteli forvet aslinda ama nedense gözümde Süperstar olamadi. gözümde olsa ne olur olmasa ne olur degil mi? ama banane kardesim isinamadim. adam bu sezon 30 gol atti orasi ayri. yerine bir Karim Benzema, bir Sergio Agüero ne klas olurdu be. 10 sene tüm kupalara ambargo koymazmiydi bu Barca?)


Iste böyle. Bir hayal kurdum neler yazdim, ama zevkli beee....


Saygilar.

3 yorum:

  1. Su son günlerde görüstügüm insanlar bilirler, sürekli Barca'dan yola cikip transfer muhabbeti yapmayi severim. Haliyle senin bu yazini da ayri bir heyecanla okudum.

    Benim görüslerim de asagi yukari ayni; takimin en zayif halkasi olarak Abidal göze batiyor bence. Sen Lahm demissin, kabulumdur. Bence Evra ya da Taiwo da cok iyi gider oraya. Efendime söyliyim, Henry yaslandi ve yerini Ribery fazlasiyla doldurur senin de dedigin gibi. Valdez nedense bana göre büyük takim kalecisi degil, en azindan bana öyle gelmiyor, gelmedi, gelmeyecek. Fabregas'i transfer etmek mevcut orta sahaya hakaret olur, simdilik beklesin o ya. Bir de Messi'nin alternatifi olabilecek bir adam alinabilir, örnegin van Persie. Eto'o-Ibrahimovic takasi gündemde; olursa bence bu Barca uzayda, marsta falan oynasin artik. Torres ya da Villa'yi da görmek isterdim tabi bu takimda, abartmayalim.

    Bakalim neler olacak, bir de su Real'i konusalim, ne dersin? :)

    YanıtlaSil
  2. Real Madrid´i önümüzdeki günlerde ele alacagiz. Reklamlardan sonra höhöhöhöhö

    YanıtlaSil
  3. Eklemeden edemeyecegim. Victor Valdez´i begendigim izlenimi olusmamistir umarim. Daha cok yerine alinacak kaleci bulamadigim icin öyle yazdim ben. Daha iyisi olsa güzel ama kim var ki alternatif? Üstelik böyle top oynayan takimda kaleye ben gecsem ben de o kadar gol yerim.

    YanıtlaSil