17 Mar 2010

Bazen..

Bazen icim aciyor sebepsiz
Ayni sarkilardaki gibi
Yalan yok biliyosun
Unutamadim ben seni

Bazen geliyor aklima
Yasadigimiz o günler
Ben hep derdim ask bitmez
Sen derdin biter

Simdi anladim seni
Hakli ciktin galiba
Senden sonra harbiden
Kalmadi inancim aska

Bir bayram gecesiydi
Cekip gittigin benden
Dünyanin en uzun gecesi
oluvermisti birden

Bazen cok sevsen bile
Vazgecmen gerekirmis
Bir bakmissin MELEGIN
Elinden ucuvermis

Sence degdi mi söyle
Kirdin tüm umudumu
Ben yokum artik
olur musun ki mutlu?

Ben isterim mutlu ol
Bunu hak etmesende
Gözlerin aglamasin
Karanliklar cökünce

Siir yazmak haddime,
degil bunu anladim
O kadar doluyum ki
Kitap bile yazarim

Tek sorunum kiskanclik
Paylasamam ben seni
"Hala?" diye düsünme
Degistiremem beni

Davetiyene kadar
Haber gelmesin senden
Yemin olsun dügününde
2 altin da benden

Biri kizinin olsun
Saf olsun gelecegi
Biri GECENIN DEGIL
HAYATIMIN BEDELI

Bazen icini dökmek
Bazen susmak gerekir
Bazen durup beklemek
Bazen akmak gerekir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder