24 Mar 2010

Giden her sevgilinin ardindan..

Bu sefer sevgili degildi ardindan el salladigimiz. Bir dosttu. BW tayfasindan Alpaslan arkadasimizi ugurladim bugün de Münih Hava alanindan. Kendisi Derbi icin ucuyo Istanbula. Daha önce nice insanlari ugurladim burdan. Enis olsun, Tolga ve diger hollandali arkadaslar olsun, Memo olsun, Bilal olsun. Ben giderken hanginiz ugurlucak lan beni? Yada karsilayin ona da raziyim a.k

Her neyse. Sizin caniniz sagolsun. Bir de Alpaslan bugün anlatti. ultrAslan Avrupa videosunda pek fazla görünmedigi icin Yesim Cetin arkadasimizdan video istemis de, o da yapmis da. Aman da aman. Kiskandirmayin adami! Hem bi kerem ben hic yoktum o videoda. Bir de utanmadan videoyu gösterdi laptopu Mc Donald´s da acip. Kahroldum bittim ben. Resimlerde sapka var ama kafam kel degil, bilenler bilir.

Audi de Hava Alaninda gövde gösterisi yapiyo tam anlamiyla. 50-60 tane cillop gibi A8 koymuslar, deneme sürüsü bile yaptiriyolar. Biz de firsat bu firsat kadindan rica ettik resim cekmesi icin. O da bizi kirmadi sagolsun.

Bir arkadasi daha buruk ugurladim. El sallarken kendimi Alpaslan´in yerine koydum. Aksami Istanbul´da gecirebilmenin dayanilmaz hafifligini hissettim. Hep biz mi kalacagiz acaba? Hic giden olmayacak miyiz? Sanirim seneye Kadiköydeyim. Zaten o kadro bidaha gelmez abi, kesin kazaniriz!





1 yorum:

  1. Ayip ettin yoldasim sana da yapariz video =) istedigin video olsun yeter kiiii =)

    Alpi'ye de iyi eglenceler dilerim, bizsiz tadini cikarsin =)

    Kadiköye ben de varim bu arada!

    YanıtlaSil