8 Mar 2010

Hayatin Icinden

-Nedense bazi müziklerde sadece müzigi duyuyorum ben. Özellikle tanimadigim sarkilarda. Baska bir seyle ugrasirken kesinlikle sözlere konsantre olamam. Hicbisey anlamam melodi haric. Misal suan arkada Kral FM caliyo ama ben sözlere konsantre olamyiorum buraya yazi yazdigim icin. Bu zevki de yeni kesfettim heeee. Aciyorum krallar gibi Kral FM´i, o caliyo ben dinliyorum. Sürekli ayni müzigi dinleme sorunsalindan da kurtulmus oluyorum böylece. Nitekim baska biseyle ugrasirken aklima müzik gelmez, yada sürekli ayni müzikler gelir. O da bir zamandan sonra slklyo insani. Reklam yapmis gibi oldu ama para falan almiyorum, bunu da belirtmis olayim :)

-Isteyken aklima cok konu geliyo. Sanirim calismak istememekten kaynaklaniyo bu. Okul zamanlari da ders calisirken aklima hep baska seyler gelirdi. Kiz arkadasimla görüsmek, tv izlemek, müzik dinlemek, cicekleri sulamak falan filan. Ama gel gelelim isten eve gelene kadar hepsini unutuyorum. Konu cok aslinda. Ihmal da ettik güzelim blogu ama telafisi var, rahat olmak lazim.

-Bugün is yerinde yemek molasinda tavuklu corba aldim ayiptir sölemesi. Corbadan sonra bütün gün migdem bogazimdaydi resmen. Eve gelince bisey yiyemedim. Idmana gittim kosarken kötü olmalar falan. Sonra karin agrisi falan derken eve atabildim cancaazimi nihayet. Simdi iyiyim meraklanmayin sakin emi?

-Bazen cok sinirli oluyorum. Kafa göz dalasim geliyo bazi insanlara. Hayir herif muay tayci cikacak kafamizi da gözümüzü de elimize vercek o olcak. Sakin olmakta fayda var sanirim.


Son olarak da siz sevgili arkadaslara bisey hatirlatayim. Su akar yatagini bulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder