12 Ağu 2010

Film gibi gün

Dün planlamistik zaten yarin film izlicez diye. Kafamizda "Blood in Blood out" ve "Scarface" vardi... Scarface´i izlemistim daha önce ama baya zaman gecti üzerinden, tazelemek istiyodum. Ömercigim(5-6 ay önce yanimiza tasinan komsumuzun oglu, bahsetmedim bilmezsiniz tabi) de diger filmi bayagi bi övdü. O film hakkinda da bayagi sey duyup isitmistim zaten..
Neyse ögle´den sonra 2-3 gibi filmleri kiralamaya gittik. Blood in Blood out´u bulamadi calisan arkadas. Zaten türk cikti orda calisanda. Scarface ile yeni film olan Book of Eli´yi aldik ciktik..
Aksam 6 da Scarface´i koyduk izledik. Yillar önce izlemistim, gram degisiklik yok filmde =)

Zaten sonra milli mac vardi, film arasi milli mac izledik. Daha dogrusu o muhtesem ilk yaridan sonra stada gelmeyen taraftarlar gibi ben de pek iplemeyik ikinci yariyi izlemedim.
Book of Eli ilginc bir filmdi. Ben filmleri üzerimde biraktiklari etki ile ölcerim. Film bitince simdi noldu la, niye böle, neden söyle diye bir sürü soru vardi kafamda. Bu kadar da yormayin kafami olm.
Catisma sahneleri harbi harbi 10 numaraydi. Kamera acilarini vesaire cok begendim, bi ara kafami egcektim kursun bana denk gelmesin diye, öyle yani... Catismanin ortasinda kaldik bi o tarafa bi otarafa gittik, heycanliydi..
Catisma sahneleri ne kadar iyiyse filmin konusu da o kadar kötüydü. Tamam konu o kadar da kötü degil belki ama cok acik soru kaliyo. Yani mantigini anlayamiyo insan. Belki de ben gerizekaliyimdir ne biliyim. Hatta bir ara biz müslümanlara laf sokmaya mi calisiyo lan bunlar diye de düsündüm kapatcaktim filmi.
En sevdigim aktör Denzel Washington oynadigi icin kiyamadim kapamaya. Karizmasiyla zaten filme renk katti Denzel abimiz, hastasiyimdir kendisinin. Denzel abinin yaninda bir de bi ablamiz vardi ki. Film milm umrumda degildi o dakikadan itibaren :)

buyrunuz







Burun, kas, ten rengi. Hepsi gecerli. Bir de kara gözlü olsaydi istemeye giderdik =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder