25 Ağu 2010

Hayattan ilginc olaylar..

Cok ilginc gelismeler var su siralar.. Vay anasini arkadas ya dedirtiyo her defasinda..

1. Ayni anda meslege basladigimiz bi kiz arkadas hamileymis, bugün yemekte söyledi. Yediklerim burnumdan geliyodu serefsizim nerdeyse. Sok oldum yahu. 1990´li daha. Evli falan degil, fasli sevgilisi var. Cocuk muhtemelen kacar bi kac ay sonra. Cocugu aldirmayi düsünmüyomus, cocuk kacsa bile. Benim aile görüsüm bu degil dedim, sorumsuzluk dedim. Almanlar cok farkli düsünüyo ama, yapacak bisey yok. Kiz alman degil gerci brezilyali ama onlar da demek öyle genissss... Ne diyelim hayirlisi.. Sevdigim bi arkadas, hem kendisi hem de cocuk icin hayirlisi olsun.. Bize zarari olmaz, severiz : )

2. Takim arkadaslarimdan birisi takimin yardimci antrenörünün kiz arkadasinla ask yasiyo. Durum cok acayip bi durum. Olacak is mi bu ya?? Tövbe ya rabbim nasil devirde yasiyoruz... Neyse, onlara da hayirli isler..

3. Ilginc degil aslinda bu pek. 27 yasinda takim arkadasi fena halde ask acisi cekiyo. Bana anlatti bugün biraz. 6 sene birlikte oldugu kiz arkadasindan ayrilmis. Geceleri bazen evinin önünden gecip isik yanip yanmadigina bakiyomus, kiz acaba evde mi falan diye merak ediyomus. Yazik ya.. Agzima alkol sürmezdim simdi alkolik oldum dedi.. Dedim takma kafana cuma günü idmandan sonra biraz sohbet edelim dertleselim iyi gelcektir dedim. Tamam dedi. Hakkinda hayirlisi ne diyelim.. Burdan ask acisi ceken tüm okuyuculara Allah´tan sabir diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder