23 Ağu 2010

Sinir oluyorum!

Aradigim biseyi bulamadigimda inanilmaz derecede sinir oluyorum! REWE kartimi bulamadim bugün, e malum yarin is basliyo yavastan bulmak lazim.. Yok arkadas.. Heryeri aradik, evin altini üstüne getirdik yok.. Bilgisayarin etrafini ararken (burda ne arayacaksa) gecen hafta arayipta bulamadigim Telefon kablomu buldum.. Neden hep böyle olur ki? Bisey aradiginda hep aramadigin bisey bulursun ama o da lazimdir.. Gel de kafayi yeme arkadas.. Ama iyi oldu iyi.. Ferid resim resim diye kafamin etini yiyodu ona da yollarim resimleri rahat ederim.. Simdi de Ferid´i ariyorum misal msn de simdi de o yok, ali var.. Ali´yi arasam eminim ki Ferid msn de olurdu.. Skcem yaa..

Allahtan kartimi buldum da.. Cekmece´nin arkasindan bi alt kata düsmüs.. Orda da arka taraflarda kutunun üstünde kalmis, actigimizda göremediydik.. Anam sagolsun buldu.. Bulcak tabi, o kaybetti ne de olsa :)


Yarin is, radara girdim, bugün maci kaybettik, Galatasaray kaybetti, ben askta hep nagalibim zaten, hafta sonu diskoda olay oldu... pöff de pöfff acayip canim slkkln be blog.. belki de iyi gelir calismak.. ben en iyisi mi tras olayim.. hadi kalin saglicakla..


Bide aklima gelmisken.. Mactan önce veyahut sonraki röportajlarda klasik cümleler kuran topcu yada antrenörlerden migdem bulaniyo fena sekilde, onlara da cok sinir oluyorum. "kendi saha ve seyircimiz önünde kazanmak istiyoduk".. yok ebesinin seysi kaybetmek iste bide.. seyircinin önü neyse de sahanin önü ne bolm? seyircinin önündekini ye sen!! eeeeeeeeee gicik oldum ben tras olcam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder