27 Oca 2011

Bir derdim var arkadas...

Öyle bir dert ki bu.. Insan dertlendiginde ne yapar?? Kendini alkole verir. Kafan milyonken ya unutursun ya da daha yogun yasarsin o derdi. Ancak ayildiginda dert aynidir. Ya da derdini güvendigi esi dostuyla paylasir ve derdi hafifler. Yorumlar ona iyi gelir vs. Bu secenek daha caizdir. Ancak benim derdim öyle bir dert ki. Anlatamam. Anlatirsam zarar görecek biri var. Yillar boyunca ben bunu icimde tasicam, hep kötü adam olarak bilinicem biliyo musun sevgili blog? Susmak bazen verilebilecek en güzel cevaptir, iyidir hostur ammaaaaaaaaaaa... Ben de bir insanim yahu, icime ata ata kangren olcam verem olcam kabiz olcam ya.. Sirf sen zarar görme diye susuyorum, konusmucam.. Blogum bunu bilsin istedim ama, ona fisildiyorum dertleri... Siz görmüyosunuz o ayri..

2 yorum:

  1. Kardeş al bende de o kadar. O kadar dertliyim ki anlatamam. Senin derdini bilmem ama benim derdim kendi kafasızlığımdan geldi. Ve bunun acısını şimdi çekiyorum. Ne olurdu ya bi düzelseydi şu derdim.... :S :s Af afffffffffff

    YanıtlaSil
  2. Kardeş al bende de o kadar. O kadar dertliyim ki anlatamam. Senin derdini bilmem ama benim derdim kendi kafasızlığımdan geldi. Ve bunun acısını şimdi çekiyorum. Ne olurdu ya bi düzelseydi şu derdim.... :S :s Af afffffffffff

    YanıtlaSil