28 Oca 2011

Ey berberdeki ayna!

Az sonra sac trasi olmaya gidicem de gitmeden önce aklima geldi suraciga bi yazayim dedim. Berberdeki ayna sen nasil biseysin kardesim? Cirkin oldugumu yüzüme vurmak zorunda misin? Suratimin ve kafamin tüm egrileri, cirkinlikleri ortaya cikiyo arkadas ya.. Hani evde de aynaya bakip "ulan kiz olsam ilk kendime verirdim" diyen birisi olarak diyorum bunu. Acaba berberdeki aynalarda mi var bir ibnelik?

Bide killari temizlemek icin kullandiklari o firca var ya, cok güzel kokuyo.

Sac keserken yüzüme sac döken berberi de sevmem, bidaha ona gitmem. Fazla kil olmayin, sacini kestirin abicim. Haydi hayirli traslar!

3 yorum:

  1. lafı açılmışken, ben de bir şeyi vurgulamak istiyorum; kuaförümü değiştirdim de, yenisi artık makası şeytan taşlar gibi kullanmıyor ama, bir de yaslamasa tam olacaktı. neyse kısmet :(
    buradan tüm göbekli türk berberlerine sesleniyorum: yaslamayın!! lütfen diyorum lan :'(

    YanıtlaSil
  2. bak daha hic göbekli berbere denk gelmedim, sansliymisim demek ki.. ben dayanamaz uyaririm öyle bir durumda.. "dayi yasliyon mu sen bana ya? koparicam koycam cebine simdi ha"

    bide cok konusur bunlar.. zaten uykum gelmis ne masal anlatiyon?

    YanıtlaSil
  3. eheh. yalnız, silah (silah?) adamın elinde (önünde?). ters bir tepkide, saçımı sikebilir korkusu. kafamı siksin kafi. beddua etmem üzülme, kafanı siker giderim... :s

    "lan bırak lagalugayı da, konsantre ol kesimine..." demek istiyorum ama diyemiyorum; çünkü doğru örnek olmam lazım. bunlar babadan oğula nesil herhalde, bu... :s
    olayı futbola getirmezler mi bir de, beyin bedava ak.

    YanıtlaSil