29 Oca 2011

Tirtlar Vadisi Filistin

Sahsi yorumum:

Filmin neresinden tutsan elinde kaliyo. Ne belli basli bir konusu var ne güzel diyaloglar. Insanlarin yahudi düsmanligindan prim yapildigi belli. Aksiyon sahneleri sacma. Polat bir ara Matrix oldu falan. Su dönemde dizilerde bile "hasiktirrrr" efekti yasayan türk milletini tatmin etmez diye düsünüyorum. Gerci eder ya. Millet ac böyle seylere. Israile filmde de olsa kafa tutmak hoslarina gidiyo tabiki. Nitekim filmin sonunda Polat diger gözü vurdugunda arkadan "helal olsun be, yine bastin pompayi" yorumu 20 dk iptal olmama sebep oldu.

Anliyacaginiz hic bekledigim gibi olmadi film. Kimseye de tavsiye etmem. O paranizla gidin birine bi döner-ayran ismarlayin.

En iyi sahnesi Ahmet´in evin altinda kalmasiydi, orada duygulandim cok. Polat mübarek tank kullandi, helikopter kullandi. Dedim simdi F 16 kullancak ama o kadar da uzun boylu diildi tabi.

Moshe´ye daha saglam bi ayar vermesini bekledim Polat´in, o da hayal kirikligiydi.

Uzun lafin kisasi: Coktandir böyle kötü bir film görmedim ben.


Resim klas ama ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder