10 Oca 2011

Eyvah Eyvah 2

Eyvah Eyvah´in ilk bölümünü izlemedigim icin kafamda ilk baslarda soru isareti vardi. Üstelik de Berlin deplasmaninin yorgunlugu üzerimdeydi. Ama ben filmi begendim. Küfür etmeden de insani güldürebiliyo. Özellikle kiyafet secimlerinde cok basarili buldum film ekibini. Trakyali olanlar daha iyi bilir teyzelerin yesil hirkalarini, rengarenk salvarlarini, dayilarin gömleklerini, altina giydikleri kumas pantalon + terligi..

Elveda sahnesi cok güzeldi, salonda aglayanlar oldu baya. Bide Müjgan rolünde oynayan Özge Borak gercekten cok hos bi hanimefendi. Esmer ve acik tenli. Daha nolsun yigenim?

Bide Dügünde Ata Demirer´in babasi saksafonla cok güzel bi sarki caliyodu. Onu koyacaktim buraya ama bulamadim. Bulan bi yollasin lütfen cok makbule gecicek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder