15 Mar 2011

Dayan Japonya!

Hafta sonu gündemi hic takip edemedik. Pazartesi is yerinde helaya gidip oradan facebook´a baktim. Tatlisesli, Japonyali iletiler görüdm. Dedim noluyo lan?! Kendimi uzayli gibi hissettim bi an. Eve geldim ögrendim olaylari. Deprem ve Tsunami videolarini izledim. Bugün de baya tsunami videosu izledim. Thailand´dan, Japonya´dan. En cok tirstigim seylerden biridir diyebilirim. Allah´tan baska seyden korkmam derim ya, aynen öyle! Cok korkunc bisey. Özellikle Tsunami gelirken arabalarin kacmaya calistigini görmek, yani insanlarin o caresizliklerini görmek cok ürküttü. Dünyanin en seker yerinde yasiyorum diye de düsünmedim degil daha sonra. Almanya kardesim! Ne Depremi, ne yanar dagi, ne hortumu ne tusunamisi ne rusunamisi. Cillop gibi ülke.

Ibrahim Tatlises´i insan olarak sevmesem de ölmesini istemem. Kimsenin ölmesini istemem cünkü. Yasama hakki kutsaldir gözümde. Üstelik sanatini da cok begeniyorum, gelmis gecmis en büyük seslerden birisi. Sanirim daha önce canini acittigi insanlarin ahi tuttu.

1 yorum:

  1. Cok güzel yazmisin Eren...

    Gercekten cok üzücü birsey, elimizden dua etmekten baska birsey gelmiyor.

    YanıtlaSil