8 Mar 2011

Duman Konseri

Duman konseri cok güzel gecti. Daha önce cok fazla rock dinlemeyen biri olarak sunu söyleyebilirim ki. Amcoogluna sirf türkce rock´tan olusan CD yaptirdim arabada dinlemek icin. Suan da bu yaziyi yazarken fonda Duman - Gurbet caliyo. "Gurbet elde bir basima neyleyim" :)

Konser icin Isvicre´den Alican ve Burak, Nürnberg´den de Feridun gelmislerdi. Amacim aslinda erkenden bulusup münihte biraz turlamakti. O gün macim oldugundan ve bir arkadasin süslenmesini agirdan almasindan biraz gec vardik diyebilirim.

Konser gayet iyi gecti. Bildigimiz sarkilarda costuk, pinarbasi cektik, apachi melodisini bagirdik. Tribün gibiydi anliyacaginiz. GFB Europe´dan bir kac arkadas vardi, onlarla da tanistik. "maclarda karsi karsiya görüsmeyiz insallah olum" falan dedik birbirimize :))))

Konserin bitimine dogru tayfadan arkadaslar ayrildi. Biz de karga diye bi grup dinledik. Onlar da gayet basariliydi. Ortaya karisik caldilar.

Konser sonrasi da 089 yaptik klasik olarak, orayi hatirlamiyorum. Sarhostum.

O gece´den güzel bir kare.

3 yorum:

  1. Vayyy Rockcu :P
    Aramiza hosgeldin :D

    Bu arada resim cok güzel.

    YanıtlaSil
  2. sonunu hatırlatayım ister misin? aslkdfafabkyrlgawkdfaş

    o süslenen arkadaşının da ak ben o zaman, eheh.

    YanıtlaSil
  3. sagol serap :)

    gecenin sonunu hatirlatma ya bosver :))))

    o süslenen arkadasin amina önce ben koyyim! :D

    YanıtlaSil