10 Mar 2011

Yok böyle bir hafta sonu!

Efendim söyle ki; bugün günlerden persembe akrep 23 ü yelkovan ise 33 ü gösteriyo. Idmandan ciktim kulüpte bir iki bira cektim keyfim yerinde.

Yarin cuma. 12 de isten cikip bi is arkadasimla bi takim arkadasimi alip bize gelcez. Gelirken bira falan aliriz. Fifa 11 oynucaz. Aksam 5-6 gibi 2 takim arkadasi daha gelcek bize. Demlenip münihe akicaz. 3-4 haftadir noel yemegi ayarliyorum, nihayet mutlu sona geliyoruz. 2010´daki noel yemegi iptal oldu kötü hava sartlari nedeniyle. Is yeri bize 25 € hediye ediyo, bu para´dan faydalanmak istedik haliyle. Meslektaslarima secenekler sundum, demokratik bir sekilde Sausalitos denen bir barda yiyip icmeye karar verdik (cok sasirtici :) ) Tüm organizeyi üstlendigimden daha bi mutluyum. Üstüne üstlük yarin almanlarin "mannschaftsabend" dedikleri olay var. Yani takim halinde gece alemine akicaz. Hem agir hazirlik döneminin yorgunlugunu atmak icin, hem de yeni gelen arkadaslarin ve takimin daha iyi kaynasmasi icin. Peki gece nerde basliyo? Dogru bildiniz, Sausalitos!! :))))

Meslektaslarim bir masada, takim arkadaslarim bir masada. Orada ictikten sonra devami da gelir nasil olsa.

Cumartesi Nürberg´deyim. Aykut abinin dügününde. Bavyera tayfasi olarak orada olacagiz. Aykut abiye mutluluklar diliyorum burada bu vesileyle. Yüzüne de dicem tabiii.

Pazar günü ise Köln´e ENGELSIZ ASLANLARIMIZI desteklemeye gidicez. Turnuva aslinda cuma´dan pazar´a kadar. Ama biz onlarla mezara gideriz orasi ayri. Tüm engelleri asarak yüreklerini ortaya koyuyolar sanli arma icin! Bazilarina örnek olurlar insallah!

Hafta sonu yogun ve cok güzel gececek. Degmeyin keyfime ulaaaaaaaaaaaan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder