30 Mar 2011

Huzur..

Öncelikle siz merakli okuyucularimi rahatlatmak istiyorum. Merak etmeyin yasiyorum. Saglikliyiz. Camasirlari atmayi ve katlamayi ögrendim. Bulasiklari babam yikiyo. Yemek sorununu da hallediyoruz bir sekilde.

Yalniz bazi seyler cok canimi sikiyo arkadas. Yaslarindan dolayi saygi gösteriyoruz bisey demiyoruz ama beni bilen bilir. Birikir birikir patlarim sonra bu patlama hic iyi olmaz. Uyariyorum ;)

Birseyi bilmiyorsaniz "bilmiyorum" demek sizi ufaltmaz!! Herseyi bilmek zorunda degilsiniz!! Herseye biliyormuscasina atlamak zorunda degilsiniz! Agziniza sicarlar bir gün, 6 ay bulanik sicarsiniz!

Bir evde de en önemli sey huzurdur. Huzur yoksa orada yasanilmaz. Ben öyle evde fazla duramam!

1 yorum:

  1. İster kral, ister bir köylü olsun. Dünyada en mutlu insan evinde huzuru olandır.
    [Goethe]

    YanıtlaSil