4 Mar 2011

Yüregimden bir agirlik kalkti

Daha önce yine buradan bahsetmistim beni sikan, icimi burkan derdimden. O dert artik yok. Annemle paylastim, ona ne olduysa herseyi anlattim. Sasirdi, üzüldü, utandi ve bana yol gösterdi. Söyle ki dün gece yine kabus gördüm. Eski sevgilim tarafindan aldatiliyordum. Bütün günüm de bombok gecti haliyle. Gün dedigim is günü. 7 den 12 ye kadar calistim. Simdi saat 13.30.

Eve geldigimde annem evi süpürüyodu. Gittim sarildim ve "anne ben ne zaman evlenicem ya?" diye takildim. "Anne cok büyük derdim var icime atmaktan kangren oldum" diyemedim, ben diyemem! Ana hisseder sanirim böyle seyleri. Annem de hissetmis olcak ki süpürmeyi birakti ve "gel otur" dedi. Oturduk basladik anlatmaya. "Zamanin var oglum, meslegini bitir, seni hemen askere yollayalim. Gelince bi sene para biriktir" dedi.

Sustum. "Hala seviyorum anne, bugüne kadar aklimdan cikmasi gerekiyodu ama unutamadim" dedim. "Oglum ben annenim, baskalari ne der bilmiyorum ama ben kimi alirsan saygi gösteririm. Benim icin önemli olani senin mutlu olman" dedi.

Sonra ben ne biliyosam söyledim anneme. Yasanilanlari en basindan toparlamak güc elbet. Özet gectim diyelim. Ama anlattim. Kimseye zarar gelmeyecegini biliyorum. Zaten yemin ettik konusulanlarin aramizda kalacagina.

Üzerimdeki eziklik kalkti bile diyebilirim. Kendimi artik hür ve yeniden dogmus gibi hissediyorum. Sanki eski erenim artik. Yüregimde ne en ufak bir sevgi, ne en ufak bir nefret hissediyorum karsi tarafa. Yoldan gecen hayriye benim icin neyse eski sevgilim de artik o. O da herkes gibi. Yüregimden düsen yükü kelimelerle anlatamam. Sayfalarca mektup yazsam sigmaz. Ama sunu biliyorum ki mutluyum artik. Tek basina mutlu. Yüregime akabilecek "o" kisiyi bekliyorum sabirsizlikla, dogru kisiyi. Ben seni hala bulamadim "kismetim", ama bulucam.


dipnot: derdiniz ne kadar büyük yada hangi cesit olursa olsun annenizle paylasin arkadaslar. cünkü o sizin her zaman iyiliginizi isteyen yegane kisidir. ister katil olun ister yalanci ister orospucocugu. anneniz sizi sevecektir ve sahip cikacaktir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder