30 Ara 2008

Alisveris Sendromu

Bu illet nerden geldiyse allah bin türlü belasini versin. Rahat rahat evinizde otururken sizi karsi cinsten herhangi biri alisveris´e cagirir, veyahut mecburen gidersiniz (bakiniz: Anne ile alisveris).

Yahu tamam neyse, gelip yardim etmek, size eslik etmek güzel bisey ama ne bu kararsizlik? Insan alisverise cikmadan önce düsünür "su lazim, bu lazim, su evde yok" diye. Neyin nesi bu bütün marketi arastirmak? Sanki Mars´i kesfediyoruz anasini satayim. Hani derler ya aradan ne kadar zaman gecerse gecsin, nefret edecegim bu seyden diye. Iste o sey alisveris´tir benim icin. Daha dogrusu bir bayanla yapilan alisveris´tir. 10 dakikalik bi olayi 3 bucuk saat icinde halletmek sadece onlara mahsustur cünkü. Bunu okuyan tüm bayanlari tebrik edip, bugünkü mesajimi noktaliyorum.

not: amma dolmusum beeeeh






su resimde görmüs oldugunuz herif ya light erkektir yada ibnenin önde gidenidir esinden bi adim geriden gitmesine ragmen.



saygilar

3 yorum:

  1. Gerçekten karşı cinsle alışveriş yapmak eziyet.Ya bi plan yap öyle alalım.Mesela ben doğaçlama alışveriş yapmam.Yapınca moralim bozulur :D.Önce bir planlarım sonra paşa paşa 5 dk.da alışverişimi yaparım.Oh ulan!

    YanıtlaSil
  2. asil erkeklerle alisverise gidilmez insani o kadar acele ettiyorlarki kendi babamdan biliyorum bi seye baktirmiyorlar :) :) kadinlarin üstünede o kadar gitmemek lazim :)

    YanıtlaSil
  3. Kadinlarin Üstüne o kadar gitmemek lazim ama bizde sabir tasi degilizki saatlercee alisveris yapan kadini bekliyelim o kadar saatler beklersin sonunda aldigi tek bir parcadir.
    Gitsin GS Storeye 24 saat alisveris yapsin canimi istesin o zaman:D

    YanıtlaSil