13 Ara 2008

Dinlenesi Müzikler: Hüseynik´ten ciktim şeher yoluna..

Burada slk slk sevdigim sarkilara yer verecegim. En sevdigim müzik türü "Türk Halk Müzigi" oldugu icin cogunlukta bu tarz müzik olacak. Ilk olarak yazmak istedigim Türkü´nün adi "Hüseynik´ten ciktim şeher yoluna". Sadece "Hüseynik" olarak da bilinir. Bir Elazig Türküsüdür.



Sözleri:

hüseynik'ten çıktım şeher yoluna
kol ağrısı tesir etti canima
yaradanım merhamet et kuluna
yazık oldu, yazık şu genç ömrüme
bilmem şu feleğin bana cevri ne

telgırafın direkleri savılmaz
ati hanim baygın düşmüş ayılmaz
böyle canlar teneşire konulmaz
yazık oldu, yazık şu genç ömrüme
bilmem şu feleğin bana cevri ne

lütfü gelsin telgırafın başına
bir tel versin musul'da kardaşıma
bu gençlikte neler geldi başıma
yazık oldu yazık şu genç ömrüme
bilmem şu feleğin bana cevri ne


Yavuz Bingöl ve Gülay iyi yorumluyolar bu güzel türküyü, fakat dinlense dinlense bu üc ustadan dinlenir. Erkan Ogur, Ismail Hakki Demircioglu ve Erdal Erzincan. Iyi dinlemeler.




saygilar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder