12 Ara 2008

Ankara´dan CIMBOM gecti!




Aslinda Futbol´dan ziyade daha cok günlük hayattaki olaylara, degisik düsüncelerime yer vermek istiyodum burada (bayan okuyuculari düsündügüm icin). Fakat Futbol benim hayatimin bir parcasi ve olmazsa olmazlarindandir, hatta daha da ileriye gidip Futbol benim hayatimdir diyebilirim. Yakindan taniyanlar ne demek istedigimi anlayacaklardir. O yüzden zaman zaman Futbolla ilgili biseyler karalayacagimi siz sevgili okurlarima belirtmek istiyorum (haydar dümen gibi oldu lan). Neyse efenim.

Ankara´dan CIMBOM gecti! Kelimenin tam anlamiyla böyle bu. Iki haftadir Ankaradaki Galatasaraylilar bayram ediyolar. Ankara Ali Sami Yen Stadyumunda(: gecen haftaki Ankaragücü ve bu haftaki Genclerbirligi maclari ve güzel sonuclarla hepimizi mutlu etti Aslanlar. Lincoln, Milan Baros ve Arda´nin golleriyle 1-3´lük skorla galip gelen takimimiz haftaya Ali Sami Yen Stadyumunda Besiktasi konuk edecek.


Saygilar,

Ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder