25 Ara 2008

OKUNASILAR


Turgut Özakman´dan "Su Cilgin Türkler". Her Türk evladinin okumasi gereken bir kitap. Bilmeyenler varsa(hala) bilenlere anlatsin, bu Vatan ugruna yapilan fedakarliklar, Savasin acimasizligi, Anadolunun ve Türk Kadininin önemi, Ulu Önder Atatürk´ün dahiyane fikirleri. Kisaca kurtulus mücadelemizin tüm ayrintilari bu kitapta. Gözlerimin doldugu, aglamakli oldugum o kadar cok oldu ki. Kitaptan bir kac bölüm yazacagim ilerleyen zamanda.

"Ya Istiklal, ya Ölüm!"

kalin saglicakla..

3 yorum:

  1. okumadim, okumak istiyorum ve yakin zamanda okumayacagimi da biliyorum! :/

    ince hastalikla..
    [bunu okuduktan sonra 3-5 saniye bana sövmeniz serbest, ama sadece bana xD]

    YanıtlaSil
  2. xD ne lan ? cin gulusu mu ? cince dersinin etkileri herhalde.

    Metal Firtina'yi okudum da, bu kitap evde bulunmasina ragmen hala okumaya baslamadim. Kitap okuma aliskanliginin olmamasi cidden kotu bisey.

    YanıtlaSil
  3. cin gülüsünü sana bi gün telefonda yaparim cok israrciysan eger bunu bilmekte :n
    ayrica, bana böyle ortamlarda cince demeyin yahu, kicim kalkiyor resmen, az önce basim tavana degdi, öyle fark ettim.
    madem konuyu actin, bi olayi paylasayim sizlerle: bi gün derste "zhan" gelmisinin okunusunu ögrendik, ayni gökhan'in zan'i gibi okunuyormus. derste bile adam pesimi birakmiyor ya, allah belani vermesin emi..

    delikanli adam kitap okumaz diyorum ve simdilik veda ediyorum senin bloguna erencigim =)

    YanıtlaSil