27 Eyl 2009

26 Eylül 2009 Konser

Hayatimda ilk defa Konser´e Konser oldugu icin gittim. Daha önce Nürnberg´de Mahmut ile icmeye disko´ya gitmistik, tesadüfen Murat Boz´un Konserini dinlemek zorunda kaldik. Arkada sessiz ve sakin sekilde ictik zaten o gece. Ön tarafta yine sinir oldugum topluluk.

Neyse dün (26 Eylül 2009) gittik Münih´e. Zenith Salonundaydi Konser. Puan vermem gerekirse Konser´e 10 üzerinden 3 veririm yani, hani her konser böyle mi onu da bilmiyorum ama ben pek begenmedim. 4 tane sanatci vardi. Gökhan Tepe, Bengü, Demet Akalin, Gökhan Özen.


21´de basliyodu Konser, biz 20´de ordaydik. Salon bos gibiydi. Yada cok büyük oldugu icin bos geliyodu bana. Gerci sonra doldu zaten baya.

Her neyse yanimizda kizlar da oldugu icin ön siralara dogru konuslandik. Ardindan icilinebilir biseyler baktik. Icmeye bile gerek yoktu aslinda, lakin fiyatlar kafa yapiyodu. Vokda-Bull 9.50 €, Desperados 5.50 €. Cüsünüz dedik zaten.


Gelelim konsere. 21 de baslayacakti güya. Ilk olarak cikan Gökhan Tepe tam olarak kacta cikti bilmiyorum ama 22.30 vardi saat sanirim. Gökhan Tepe sahneye cikti ve kendi kendime düsündüm "bu mu lan Gökhan Tepe?" diye. Kendi kendime düsünmemis olmaliyim ki etrafimda bana bakanlar oldu. Sesli düsünmüs de olabilirim. Ilk defa görüyordum Gökhan Tepe´yi. Yolda görsem yüzüne bakmam, o derece. Ama kulagima tanidik gelen sarkilari vardi. Üstelik Gökhan Tepe ile gecenin en bomba olayini yasadik. Adam son sarkisini söyledi ve sapkasini kalabaliga firlatti. Sapkayi bize göre baya sola dogru firlatti. Sapka süzüle süzüle bize dogru döndü. Böyle bir falso anca Hagi´nin sutlarinda görülür serefsizim. Arkama dogru inereken sapka icimden "aha sictik bu sapkayi bizimkiler kapar" dedim. Bu sefer harbi icimden dedim. Arkami döndügümde Kankam havada Volkan Demirel ile Türk Hava Yollarinin Airbus A340-300´ü karisimi bir sekilde havada duruyodu. Dedigi tek sey de "Aldim" oldu. Harbi sapkayi kankam kapti. Burdan onu tekrar tebrik ediyorum. Boru degil lan en az 2 bin kisi arasindan. =)



Sonra gitti bu Gökhan, zaten sikilmistik artik. Git git diye hareket cektik belki de ondan utandi. Yerine 38 saat sonra Bengü geldi, Bengüden önce benim uykum geldi zaten. Neyse. Bengü´nün kiyafeti mor gibim biseydi. Sanirim kumas az gelmis, kisa bi elbiseydi lakin, gerci cok da kisa degildi ya. Bengü de cirkinmis bu arada, güzel diyenlerin zevkinden süphe eder oldum. Fizigi güzel, o kadar. Bengü´nün sarkilari daha bilindik, daha tanindikti. Bir de bizimle sohbet etti azcik. Yok efendim ask acisi cekenlereymis, yok efendim sevgililereymis. Bagirdim "sevgilim yok kiii" diye. Gökhan Tepe gibi Bengü de Playback yapti ama. Hic yakistiramadim. Hatta konsere 10 üzerinden 3 vermemin de en büyük nedeni budur. Playback. Arkadasim 2000 kilometreyi sen Playback yapmak icin mi geliyosun? Biz dün dinledigimiz sarkilari daha yüksek kalitede Arabamizda, Bilgi Sayarimizda dinliyoruz. Ne gerek vardi ki gelmenize? Hem biz dikildik saatlerce hem siz bosa geldiniz. Geri zekalilar yine sinirlendim.

Bengü´nün Gökhan Tepe gibi atacak biseyi yoktu. Bir ara korktuk ulan bu da sütyenini falan atmasin diye. Kiyamet kopardi ezilirdik herhalde hepimiz. Ölcez elbet bir gün ama bu Bengü´nün sütyeni yüzünden olmasin istedim. Allah´tan da olmadi. 4-5 Sarki söyleyip, bizimle az sohbet edip Bengü´de gecenin karanliginda kayboldu. Gökhan Tepe´den daha iyiydi ama, yada bana öyle geldi.


Bir 58 saat sonra Demet Akalin geldi. Gecenin fiyaskosu. Fazla yazmak da istemiyorum bu meymenetsiz surati mahkeme duvari gibi olan kari hakkinda. Yazmayalim daha iyi hani. Sahneye sarkiyla cikti direk, tamam sarkilari güzel ok ama insan bir kere merhabe der, nasilsiniz der, ne bileyim insani gaza getirir yahu. Sarkilari söyledi ve kacti. "laylaylaylalaaaaaaay Ibrahim Kutluayyyyyy" diye bagirdik. Duymustur insallah.


Ve son olarak Gökhan Özen geldi. En iyi performansi o sergiledi nitekim. Kizlar zaten hasta kendisine, ön taraf doldu baya. O da bizimle sohbet etti, asktan bahsetti paradan bahsetti. Parayla gercek aski satin alamazsiniz dedi. Ben de dedim gercek ask var mi lan Gökhan? Neyse bu mevzuya dalmiyim cikamam simdi moralim bozulur kalpte bir vefasizin yarasi. Gökhan Özen´i sevdim, delikanli cocuk, sarkilari güzel. Fakat canli biraz daha cirkin duruyodu ya. TV´den daha yakisikli, simdi kiskaniyosun falan demeyin neyini kiskanayim? Yakisikli cocuk zaten ona bisey demiyoruz. Ama canli görünce o kadar da degil gibime geldi benim.


Böyle bir konserdi iste. Bitince After Show Party vardi. Biraz takildik sonra yorgun bir sekilde eve geldik. Yatagimi o kadar özlemisim ki anlatamam. Kankama cikista da dediydim, burdan da tekrarliyorum. Ankara´nin Dikmeni, bir daha konsere gidersem ......! 35 € ya deplasmana giderdim lan ben, Graz´a.


Bu arada son olarak sunu belirteyim, merak edenler olacaktir. Gökhan Tepe´nin sapkasinin markasi H&M. Resmen H&M´den almis. Onlar da bizim gibi yani.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder