26 Eyl 2009

Kalp Yarasi

Bir dostun blogunda gördüm, cok cok etkileyici. Onun izniyle onu taklit ediyorum.
Neden etkiledi acaba beni?


her yanım bıçak kesiği
gördüğün kan karası
kapanmıyor dinine yandığımın kalp yarası
ağlıyor adamın anası

duydumki görmüşler oynaşta seni
nefesinde el oğlunun nefesi
takmış beşi biryerdeyi
kahpe kaymak gerdanlarına

şaştı iyice bende en tazesi kantarımın benliği, neyle tartayım
gidip sıyırayım gördüğüm ilk entariyi, öldürene kadar aldatayım

öyle olmuyor, böylede olmuyor
sığmıyor bu benim meşrebime vesselam
bu değil anamın ben diye büyüttüğü
uymuyor adamlık hamuruma böyle intikam

ah ne zormuş sevdalanması, bir erkeğin ağlaması
seçmedim yaşadım yeri hayat diye, dibe vurdum lanet olası

şimdi arkamdan atıp tutuyorlar, karı gibi acı çekiyor diyorlar
ben oluk oluk kan kaybında onlar adamlığı inkar zannediyorlar
soframda her gece bir erkek mavras
ı, sevgili çoktan suyun öte yakasında
bundan daha çok kaybedemem, şimdi sıra insan gibi acı çekme faslında


öyle olmuyor, böyle de olmuyor
sığmıyor bu benim meşrebime vesselam
bu değil anamın ben diye büyüttüğü
uymuyor adamlık hamuruma böyle intikam


http://www.youtube.com/watch?v=hqczRXEbf6M


Youtube calismiyosa, "Özcan Denis - Kalp Yarasi" diye aratabilirsiniz.



Allah cümlemizi ici s.kisenlerden ve yalanci asklardan korusun.

Her insan hak ettigi gibi yasasin. Allahim sen büyüksün herkesin icini ve yaptiklarini görüyosun.



NEFRET!!!!

(intikam soguk yenmesi gereken bir yemektir)....



1 yorum:

  1. Bosver canım kardesim herkez layığını bulur bu hayatta....Ve asla unutma İYİLER MUTLAKA KAZANIR...(er yada geç..Geç olsun güç olmasın :)

    YanıtlaSil