7 Eyl 2009

9-17

Ne bicim calisma saatisin olum sen? Sabah 8´de kalkiyorum. Zorla biseyler yiyip (hap aliyorum) 8.30´da evden cikiyorum. 9´da basliyo sevgili isim. 17´de bitiyo. Ulan bütün günüm ölüyo. Eve gelip anca yemek yiyebiliyorum. Sonra idmana gitmek üzre evden cikiyorum tekrardan. Tam saat 18´de. Yani evde yemek yiyip, idman malzememi toplayip, üstümü degistirebiliyorum ancak. Bir saat anca ona yeter zaten. Sonra idman idman idman. Kostur babam kostur. Allahtan futbol´dan zevk aliyorum, sahada herseyi unutuyorum. Yoksa cekilmezdi hani. Eve gelmem 22´yi buluyo en erken. Sonra da anca suan yaptigim gibi internette göz gezdirip yazarsam blog´a yazi yazabiliyorum, siz de okuyosaniz okuyosunuz. Iki hafta boyunca böyle devam etcek simdi, sonra baska bir bölüme gecicem. Meslek yapiyoruz ya, tüm isleri görmemiz gerekiyomus. Görelim bakalim. Söz veriyorum yükselip hepinizi satin alcam lan (korkmayin siz okuyuculari degil). Calistigim yerdeki herifleri. Sonra bütün isleri yaptircam size, ben yan gelip yaticam. Sabah 8´de ise baslayip 13´de gidicem lan.

Gerci bosversene be, yas daha 21. Birazcik da stres yasayalim degil mi? Hem hayatin bize sundugu kahpe dertleri düsünmeyiz belki, BOK DÜSÜNMEYIZ... Düsünüyorum aslinda biseyi cok.. Neyseeeeee :)


Dicem o ki 9-17 cok kaka calisma saatidir, beni 6-14 yapin siz de rahat edin ben de ediyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder