14 Eyl 2009

Agzima sictin be baba!

Vay Gözünü Sevdiğimin Dünyası

Dokunsalar Ağlar Oldum Bugünler

Yüreğimde Bir Zalımın Yarası

Yaralarım Bağlar Oldum Bugünler

Derdim Yüzler Aştı Yarim Bir İken

Yüreğimde Yar Ateşi Var İken

Garip Garip Bir Köşede Dururken

Dertli Dertli Söyler Oldum Bugünler

Böyle Miydi Benim Sana Dileğim

Sen Gel De Ki Ardın Sıra Geleyim

Akarsuyum Ben Her Zaman Böyleyim

Yare Doğru Çağlar Oldum Bugünler

Muhlis Akarsu

Erol Baba naptin sen ya?? Of offffffffff... Youtube´u acamayanlar. "Erol Parlak - Vay Gözünü Sevdigimin Dünyasi" diye aratabilirler.

Iyi dinlemeler, iyi dertlenmeler. Vay beee.

Muhlis Akarsu´yu da saygiyla aniyorum burdan. Büyük üstad. Ruhun sad olsun.

1 yorum:

  1. OOfff perişan oldum.. bu ne yaa bölee...Adamı alkolik yapar bu türkü...İçerken dinlememenizi siddetle tavsiye ediyorum :)yoksa alkol koması direk :))

    YanıtlaSil