12 Eyl 2009

...

Geceler mi uzadi yoksa yoklugun mu hayatimi karartan?


Okuyo musun buralari? Takip ediyo musun beni sessiz ve derinden?

Sen hep iyi ol, ben cok iyiyim bak. Buralara yaziyorum zaman buldukca. Özlersen cok bakarsin arada, sonra gecer zaten.


Hani tartisirdik ya ask var mi yok mu gecer mi gecmez mi diye. Belki gecer simdi ne dersin? Bekleyip görelim.



Belki de kendi kendime gelin güvey oldum, hala da oluyorum. Askin asaletine, safligina güvendim. En agir darbeyi de Ask denilen seyden aldim. Olsun. Sonucta önümüze bakmaliyiz, kimsenin elini kolunu baglayamam ya. Olacak yeni sevgililerin...



Benim de olacak. Onlarla seninle konustugum gibi konusucam, sana baktigim gibi bakicam. Sana dokundugum gibi dokunamicam, cünkü artik korkuyorum birine dokunmaya. Onlar da bana senin yaptigini yaparlarsa ya? Hicbir seyi sahiplenmicem artik, tipki suan seni sahiplenmedigim gibi. Gökyüzünde yildizlara bakardik senle hatirlarsin.. Orda kutup ayisini biliyo musun? Ben o kutup ayisinin 2. yildizini sectim kendime, benim o. O yildiz benim. Baska da biseyim yok zaten bu hayatta sahiplenicek, vardi artik yok.

Önceden senden baska hicbiseyim yoktu ve senden baska herseyi olanlara acirdim. Önceden kaybedecek biseyim vardi, sen vardin. Artik yok. Kaybedecek biseyim yok artik...


Kiskanmiyorum. Seni kiskanmiyorum ve kiskanmicam. Bundan sonra özgürsün. Hani cok tartisirdik ya sana hic izin vermiyorum diye. O tartismalar olmucak artik. O cok soru soran adam yok artik, bundan sonra da olmucak. Neden? O kim? Bisey oldu mu? Biri bisey dedi mi? Bir problem var mi? Günün nasil gecti? Is nasildi? Her neyse be..


Umarim hayatta dogruyu bulursun. Umarim hayatina düzgün insanlar sokarsin. Cünkü biliyosun senin üzülmeni istemiyorum. Yalan insanlar gördükce umutsuzluga kapilcaksin. Kimseyi benimle kiyaslama, kimseye benden bahsetme. Beni düsünme. Beni düsünüp karsindaki insana hayati izdirap etme, ben cok cektim baskasi cekmesin. Geceleri aglicaksin belki, gözyaslarin benim adimi haykiricak ama duymucaksin. Duyma zaten.


Emri vaki konustum özür dilerim senden. Özür dilemiyoduk birbirimizden. Özür dilemene gerek yok dedigini duyar gibiyim. Emri vaki konusmalardan hoslanmiyosun ama, onu da biliyorum.



Kendine iyi bak
Beni düsünme

1 yorum: