30 Kas 2009

Işin Içinden

Öhöm. Reklamasyon bölümündeki son günüm de bitti az önce. Artik merkez binadayim. Bir sürü insan, bir sürü yeni surat. Olsun ona da alisiriz. Deneme sürecini basariyla atlattim. Iyiki seni ise almisiz süpersin dediler. Tesekkür ettim, benden daha iyisini mi bulcaktiniz olm dedim. Orasi da dogru diyip mahcup mahcup baktilar. Artik REWE´li oldum, bol bol reklamini yaparim artik. Ama yok lan yapmam, para mi veriyo ibneler reklam icin?

Haftaya gidecegim bölümde sirf bayan varmis. Hatta gecen hafta seminerde o bölümden bir kac bayan vardi. Herifin tekiyle sakalasirken cok kötü bi esprimi duydu kadin, senin anua goim der gibi bakti valla. Agzima siccaklar 3 ay boyunca ama hadi bakalim. Söylenilenlere göre satis bölümü´nün sefi dehset'ül vahset birseymis, hani komacan komacan memeler, komacan popo falan filan.

Herkes ayik olsun 5 sene sonra REWE´nin sefi benim ulaaaaaaaan!

1 yorum: