2 Kas 2009

Sevgili Blog

Yine seni ihmal eder oldum bu aralar. Kusura bakma pek vaktim olmuyo. Olsa valla yazcam lan, aklimda bir sürü konu var. Son zamanlarda bos günlerimi doldurmasini da iyi becerdim diyebilirim. Diskolar, partiler, dügünler. Güzel geciyo günler. Eksik yok mu? Neyse bosver girmeyelim bu konulara. Beni en iyi dinleyebilen sevgili blog, bugünlük bu kadar.


Bugün 2 kasim 2009. Ilginc bir tarih mi? Degil. Ama ilginc bir tarafi var. Bugün dogan tam 4 kisi taniyorum sahsen. Bir ana bir baba tarafindan olmak üzere 2 kuzen, 1 tribünden arkadas (avrupa ve bayern tayfasinin sevilen isimlerinden mehmet cinar) ve okuldan bir arkadas.


Hepsinin dogum gününü de kutluyorum burdan. Okuyup okumadiklarini da test etmis oluruz böylelikle. Iyiki dogdunuz aslan parcalari. Sinsi akrepler sizi :)


hadi bana eyvallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder