3 Kas 2009

Saka gibi olay

Basiniza hic geldi mi "Bu ne olm? Saka mi bu?" dediginiz durumlar? Az önce yasadim, taze taze anlatayim sonra unuturum.

Efendim bugün biraz rahatsizlandim ben, bogazim falan agriyo. Idmana gitmicem. E haliyle antrenöre haber vermek gerekiyo. Bende de numarasi yoktu. Numarayi istemek icin telefon rehberimden Ferdi´yi aramam gerekiyodu. Ferdi takim arkadasim oluyo. Telefonumda kontör olmadigindan annemin cebinden aricaktim. Rehberde Ferdi yerine Eser´e bakmisim. Kuzenimi aramisim.

Neyse aradim ben bunu. Almanca konusuyoruz. Aklimin ucundan gecmiyo tabi yanlis olacagi, Ferdi diye konusuyorum. Diyorum ki bogazim agriyo ben idmana gidemicem. Bana Ivo´nun numarasini verebilir misin? Bu da bi dakika falan filan diyo numarayi veriyo. Ama verdigi numara Ivo´nun degil (tanimiyo haliyle), verdigi numara Ibo´nun :D


Yarim saattir ariyorum ariyorum cikmiyo, en sonunda almanca mesaj yazdim böyle böyle hastayim idmana gelemiyorum diye. Ibo görünce epey sasircak, birazdan arayip noldu aga diye sorar :D


Eser ise beni baska birisi sanmis, o da benim oldugumun farkinda degil. Saka gibi olay anasini satayim. Hayir antrenörün ismi Ivo olmasa yine anlasilirdi yanlis durum. Ama böyle de cuk oturdu. Hay allah ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder