16 Oca 2010

Hafta Sonu

Bu hafta sonu evdeyim anlasilan. Tüm cumartesim evde gecti, kapidan disariya adim dahi atmadim :)

Bol can slklntlsl, ara sira internet, bazi bazi PES2010 ve ekran karsisinda futbol keyfi ile gecti koca gün. Allahtan maclar var ki onlari izlerken zaman geciyo. Istanbul Büyüksehir Belediyespor - Besiktas, Athletic Bilbao - Real Madrid ve Barcelona - Sevilla maclarini izledim. IBB - BJK ve Bilbao - Real maclarini dönüsümlü izledim. Her iki macta da ev sahibi 1-0 galip geldi. Türkiyedeki mac daha slklclydl. Real Madrid sonlara dogru baya bastirdi ama yenilmekten kurtulamadi. Mactan aklimda kalan tek pozisyon da Ronaldo´nun sol ayagi ile cektigi suttu. Kimse ne oldugunu anlamadi, o kadar cabuk vurdu gelisine. Top kalecinin üstüne degil de köseye gitse goldü.


Can slklntlslndan patlamak üzereydim ki zap yaparken tesadüfen Barcelona - Sevilla macina denk geldim. Iyiki de gelmisim yahu! 4-0 bitti mac. Barcelona her zamanki gibi oynadi desem yalan olur, biraz daha tutuktular sanki. Ona ragmen 4-0 tabi, orasi baska. Messi´nin ilk defa kötü oynadigini gördü bu gözler. Kötü oynayan Messi 2 gol atti. Bu da ilginc bir not. Macin adami bana göre Abidal idi. Otoriteler ne der bilemicem ama kendimden iyi otorite tanimiyorum. Pedro sonradan girip yine golünü atti. Xavi mükemmel bir ara pasi verdi. Ara pasini ders diye okutmalilar futbol okullarinda, o kadar yani. Xavi´den baskasi atamazdi sanirim o pasi. Zaten Pedro atmasaydi ayip ederdi.


Coktandir aklimda olan bi konu: Busquets! Iyi cocuk, yetenekli cocuk. Ama söyle de düsünmüyo degilim. 3 lü orta saha oynuyo Barca. 3 lüden biri Busquets. Diger ikisi kim? Birisi Iniesta digeri Xavi. Abicim ben bu ikisinin yaninda top oynasam ben de dünya stari olurum. Bir de bu cocuk daha gencecik. Yaninda büyüdügü adamlara bak bi! Nasil kötü topcu olsun ki bu? Gattuso Xavi ile Iniesta´nin yaninda oynasa o da siritmaz. Sabri bile. Biz senin babani biliriz Busquets. Sami Yen´in Eski Acik tarafindaki kaleye sokmuslugumuz var babani. Ona sor o anlatir ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder