3 Oca 2010

Sinir oluyorum!

Cogunuz arkadaslik sitelerine üyesinizdir. Lokalisten, Netlog, Fs-Lokation ve hatta Facebook´u da sayabiliriz. Her ne skmse iste sayfalar önemli degil. Lakin o sayfalardaki bazi insanlar(!). Yada insan olarak yaratilip sonradan mutasyona ugrayan ne üdügü belirsiz canlilar. Yaratiklar. Ben cok sinir oluyorum bilmem siz ne düsünürsünüz. Tanidigim kimse bu tiplere benzemedigi icin cok rahatim, yazimda da rahat rahat küfür edebilicem.

Emo´lardan bahsetmiyorum. Onlara da kafam girsin ama. Benim cok pis sinir oldugum su kara elemanlar. En dikkat cekici özellikler asiri kahvrengi (bronz da diyebilirsiniz) olmalari. Sanirim Evlerinden sonra en slk ugradiklari yer Solaryum. Ikinci dikkat cekici özellikleri alinmis kaslari. Erkek adam kasini alir mi ya?? Üc numara her resimde yaptiklari ayni hareket. Dudaklar birini öpecekmis gibi öne dogru uzatilir. "BUGÜN" derken dudaginiz bu sekli aliyo genelde. Itiraf edin ki suan zaten ekran karsisinda Bugün diyo bi cogunuz :) Neyse. Bu insan müsvetteleri duruma göre zafer isaretini ters veya baska türlü el hareketi yaparlar. Buraya resim falan da koymak istemiyorum ne biliyim sonra polis molis basar evi insan haklari cart curt diye. Ben de insan haklari insanlar icin gecerli degil mi derim is cigirindan cikar. Zaten herkes ne demek istedigimi anlayacaktir, anlamyanlar birazcik gezsin netlogta ve karsisinda cikan ilk kara resme tiklasin.

Bu ibnelere küfür etmicem. Beni en cok üzen olay ise su. Bizim kizlarimiz böyle tiplerden hoslaniyo. Hayir mayir demeyin. Insana benzeyen arkadaslarin yada benim resimlerimde bir yorum bile bulunmazken o heriflerin 100lerce yorumu bulunuyo. Hepsi de olumlu. Süper, bomba, sexy, manyak, dehset, harika, awesome(youtube style) vs. Ters giden biseyler olmali.

Bana biri cikip anlatsin, izah etsin su durumu. Ne olur! Bu kizlarimiz neyin pesinde? Amaclari ne? Hayatlarinda neye ulasmak istiyolar? Düsünsenize bu tiplerin Baba oldugunu. 30 sene sonra etrafta Emo babalar, böyle esmer esmer insanlar. Lan bu tipler cogalmasin! Acin gözlerinizi artik, uyanin uykudan!

7 yorum:

  1. ne yalan söyliyim, dudak olayini ben de yaptim az önce okurken. amaaa... "BUGÜN" degil de siz "BURAK" deyin ya :p

    YanıtlaSil
  2. ibnelik son moda olmus. dünkü ibneler bugün styloyuz diye geciniyorlar...

    türk gencligin amina koyim ben

    YanıtlaSil
  3. türk gencligine küfür edicem diye böyle etiketlerin altina siginmak hicbir delikanliya yakismaz.

    ne üdügü belirsiz insanlar icin "türk gencligi" demek cehaletten de öte bisey herhalde.

    biz burda aslanlar gibi ayaktayiz, asil türk gencligi biziz. ve adama etek giydiririz bu iyi biline!

    YanıtlaSil
  4. almanci türk genclerine bakinilirsa 80% ibne...

    yalanmi

    YanıtlaSil
  5. böyle tipler malesef cok ama yine de türk gencligi yazmak dogru degil! biz variz olm!

    YanıtlaSil
  6. haklisin :P ben o kizlardan degilim ama :D:D ee herkez baska, peki kizlara ne demelli, onlarinda farklari yok.. tek erkeklerin tiplerinede laf atma.. yok kizlar orasini burasini acar erkekler kac kommi yapar altina ;) yapmasalar bile pozitif biseyler düsünürler artik.. (simdi hic demeyin yok bilmemne gibisinden.. öyle iste..)

    YanıtlaSil
  7. valla öyle kizlari kaile alip burada yazi yazarsam agzima japonlar sicsin

    YanıtlaSil