3 Oca 2010

Son günlerin özeti

Azicik ihmal ettik buralari. Malum yilbasi, dogum günleri vs. vs. geciyor zaman. Yazmaya da firsat kalmiyo. Yogunduk bu aralar.

Bundan önceki yazimda da bahsetmistim mactan. Macin ardindan Nürnberg de kaldim ben Mahmutlarda. Aslanlar gibi takildik gözüm! :) Orada yazi yazmaya hic firsatim olmadi zaten. Msn ve Facebook´a girebildim arada sirada ne var ne yok diye bakmaya.

Plan su yöndeydi: Ben Nürnberg de kalacaktim ve 2009´un son Carsambasi olan 30 Aralik´ta Mahmutlarla birlikte bize gelcektik ve yilbasini bizde kutlucaktik. Bazi aksilikler cikinca onlarin gelmesi zorlasti. Ben tek basima döndüm. Yilbasinda ne olacak ne bitecek derken arkadaslar aradi Level´e gidelim diye. Fazla alternatif olmadigi icin tamam dedim.


Nürnberg´te Mahmut ile cöküslerdeydik her gece, o dertli ben dertli türkü dinledik paso. Vay gözünü sevdigimin dünyasi, aldin aklim bir bakista, su yalan dünyaya geldim giderim, baharim güz oldu yazim kis oldu ve nice güzel eserler.

Yilbasi ise cöküslerin acisini cikarttim diyebilirim. Gercekten herseyiyle 10 numara bi gece oldu. Saat 22 gibi girdik iceriye, fazla insan yoktu. Yeni bir rekora imza atip 7 Litrelik Absolut sisesi aldik. O siseden sadece bir tane varmis Level´de, o da bizim masadaydi. Elin gözü ister istemez siseye kayiyodu tabi. Kaymamasi da elde degil sise benden büyüktü nerdeyse. Eglence sabaha kadar sürdü, oynadik eglendik costuk. Eve geldigimde saat 7´idi. Saat 10 da yattim ve 19 da kalktim. Gecem gündüzüm oldu, bu da hic iyi bir durum degil tabi.


Ayin 2sinde, yani dün de Yasar´in dogum günüydü. Neufahrn´da Cafedeydik, o gece de 10 numara oldu gercekten. Bu güzel geceye güzellik katan kim varsa hepsine tesekkür ediyorum burdan. 2010´a giris iyi oldu, böyle devam etsin, güzel olsun hep. Herkese iyi yillar.


Bugün karar aldim uzun bir süre alkol kullanmamaliyim. Bu konuda ciddiyim, kimse "bosver abi hadi gel icelim" demesin. Allahima cakarim agzina!

3 yorum:

  1. - azcik da pes'ten bahsetseydin be anam, haksizlik etmissin bence :)

    - "bosver abi hadi gel icelim" ben diyorum eren, ben lan bennn :D yoluma gel... ;)

    - olmaz o is, sana en gec bu hafta sonuna kadar müddet, bak 1 hafta bile degil tam, not olarak düsüyorum bunu buraya, takipteyim =)

    YanıtlaSil
  2. o zor degildi de, bekledigimden daha cabuk olmus :D kimle, nerde ictin lan yine?

    YanıtlaSil