19 Ara 2009

Alis Veris

Daha önce de yazmistim bu konu hakkinda. Sevemedim ben su alis verisi. Slklntlya gelemiyorum, ne lazimsa hemen alinip cikilsin. Slkildikca sinirleniyorum. Müsteriye, alisverise ciktigim insana ki bu genelde annem oluyo, kasiyerlere, reyon elemanlarina, su siselerine, domatese bibere patlicana. Herseye sinir oluyorum.

Özellikle sinir oldugum bazi denyolar var ki onlari anmadan gecemeyecegim. Eee be ibnenin evladi! Otuzsekizbin parca almissin niye ekspres kasayi kullaniyosun?? O kasa az bisey alanlar icin. 2 tane salam dilimi aliyoruz sizin gibi öküzler yüzünden 10 saat bekliyoruz.

Acaba ilerde bir gün evlenince napicam? Hayir zaten öpe öpe yapmalisin alisveris. Acliktan ölecek degiliz ya. Annem de hep öle diyo bana, birazcik sakinlesiyorum. Neymis? Evlenince görcekmis beni. Adam döverim ben be! Niye sinir oluyorum onu da anlamis degilim. Sanirim alisveris yaparken zamanimin bosa akip gittigini düsünüyorum. Sanki alisveris yapacagima baska bisey yapsam daha iyi olurmus gibi. Sakat bir durum.


Bugün cocukluk arkadasim ve eski takim arkadasim kader´in dügünü var. Bari orada biraz stres atalim. Dügün cikisi belki aleme akariz kim bilir.


Bu arada suna da degineyim. Cüzdan aldim bugün. Eskisi dökülüyodu resmen. Eski cüzdanimi bosaltirken neler neler cikti karsima. 11 Agustos 2006´dan kalma Kamil Koc Otobüs bileti. Kirklareli´den Corlu´ya. Saat 10:15. Ne oldugunu biliyorum o biletin. Ilginc seyler.

Sadece bilet de degil tabi eskiye dair bir cok seyle karsilasiyo insan. Neyse yeni cüzdanim hayirli olsun.



Son Not: Suan sinirim tavan yapti, klavyede O harfi yazmiyo adam gibi. Hayvan gibi basmam gerekiyOOOOO skcm bleani yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder