21 Ara 2009

Soguk lan!

Günlük hayatin stresinden seni anlamadim sanma ibne soguk! En cok da ayaklarim üsüyo yav, isinmadi gitti serefsizler. O kadar da lazimsiniz bana oysa. -13 derece soguk mu olurmus ya bu nasil düzen? Tamam insanim, asla yaranilmaz bana. Bu yillardir böyle zaten. Asiriya kacmadigi sürece de isyan etmemeye calisiyorum ama -13 sanki biraz fazla soguk. Biraz altini acabilsek su ocagin memnun olurdum aslinda.

Acaba sadece ben mi donuyorum bu kadar? Bazen paranoyakligim tutuyo. Özellikle okula giderken zamaninda hep sasardim alaman arkadaslara. Eleman kazakla cikiyodu molaya. Hayir anladik gencsin kanin kayniyo da bu kadar da olmaz ki olm. Utanmasa ciplak cikacak. Neyin pesindeyse artik? Ben türküm abicim. Sicak havayi severim. Hee onun asirisina isyan etmem mi? Ederim. 45´i gecmesin mümkünse. Gerisi kabulüm. Hani ölmeyecek kadar. Kisin ortasinda gelmisiz dünyaya ama yaz cocuguyuz, bilmem neden.


Bir de benim bir odam var ki inanilmaz bisey. Orijinal sibirya odasi. Odama kutup ayilarini, sibirya kurtlarini, eskimolari doldurun(önemli not: yenimolari da doldurabilirsiniz - bu espriyi yapmam lazim yoksa uyuyamam). Kuran carpsin agizlarini acip sicak lan burasi demezler. Isinmiyo oda. Uykuya dalmadan tamam ok isiniyorum bir türlü ama her sabah uyandigimda kollarim buz tutmus. Millet ise giderken arabasinin camini kazir ben kendimi yataktan kaziyorum o derece. Sanirim izolasyon sorunu var, cözmek lazim bu isi. Ya da kalörifer´e abanip dogal gaz faturasini tavan yaptiricam. Kalöriferi de dogru yazmisizdir insallah o ne bicim kelime?


Ev de soguk. Bu yaziyi insallah donmadan bitirebilirim...

5 yorum:

  1. carpilcan lan :D
    ayni sorunu ben de yasiyorum, soguga hic gelemem. mesela kisin sogukta okulda girmem gereken dersin odasina gidebilmek icin disaridan gecmem gerekiyorsa, gitmem abi. skimde bile olmaz. hos, genelde öyle havalarda evde kaliyorum zaten. ya da bilgisayarin basindayken kullanmadigin elini (bazi durumlarin disinda iki elin gerekmez bilgisayarin basindayken, ancak oyun oynarken falan tabii ki :D) kicinin altina sok, iyi oluyor. dikkatli olmak lazim tabii, aman diyim...

    YanıtlaSil
  2. Soguk senin taa aq. yaz cocuguyuz oglum biz rahat birak bizi

    YanıtlaSil
  3. - tekrar okudum da, carpilmazsin ya. "sicak lan burasi" demezler herhalde :D hadi yine iyisin..

    - ikinci soruna gelirsek; rahat ol, biz de donuyoruz a.k

    - önemli not: sen yapmasaydin emin ol ben yapardim o espriyi...

    YanıtlaSil
  4. bilimsel aciklamasi olmali. o kadar corap giyiyoruz, bir de üstüne terlik. neden isinmaz bu ayaklar?

    YanıtlaSil
  5. -strumphose giyin :D sicak tutar :P es gibt ja auch männerstrumphosen.. :)) ama siz tabi "erkek adamiz yakismaz abii" dersiniz..

    - ihr könnt ja auch mehrere socken übereinander anziehn.. die aus wolle sind am besten, und halten besser warm :)

    -yenimo hahah güzel espiriydi güldüm valla :)

    - kalöriferi dogru yazmisin ama haklisin ilginc bi kelime..

    YanıtlaSil