18 Ara 2009

Anasinin gözü be!

Graz macini yazacagim daha. Hele bir iki gün dinlenelim. Dayak yemis gibiyim. Heryerim agiriyo.

Konumuz yeni rakip. Atletic Madrid. Daha uzak yer cekemediniz degil mi? Kuralar cekilir cekilmez direk Internette benim gibi haritaya bakan kardeslerime selam olsun. Biliyorum cogunuz baktiniz :)

Abicim ben su asagida görmüs oldugunuz yesil cizgiyi cekerken bile yoruldum be. Sanirim tek gidis 25 küsür saat sürer burdan. Bordeaux 20 saat düsünün artik. Bordeaux sol tarafta deniz kiyisinda duruyo. Megersem Bordeaux yakinmis da bizim haberimiz yokmus :)

Bir de ilginc bir sey. Haritayi cizerken dikkatimi cekti. Ya Barcelona üzerinden gidebiliriz, ya da Touluse üzerinden. Ortada yol yok sanki, yada ben göremedim.


Bakalim bu maca gidebilecek miyiz? Gidersek nasil gidicez? Nasil dönücez?



1 yorum: