12 Ara 2009

Bil bunu bilemez misin?

Cok fazla diskolara falan gitmem aslinda. Son zamanlarda daha slk gider olduk orasi ayri konu tabii. Civardaki en yakin türk diskosu level oldugu icin oraya giderdim genelde. Hep merak etmisimdir acaba bi gecede kac müzik duyuyoruz diye. Cünkü sabah uyandigimda hep dilime sarki dolanmis oluyo. Son zamanda 2 tane müzik vardi ama bir türlü bulamiyodum. Onlari buldum sonunda. Cok pis rahatladim. Cünkü böyle seyleri cok takiyorum ben. Aklima gelcek illa.


Dilime dolanan sarkilar da sunlardi:

Lara - Ada sahillerinde bekliyorum

Baris Manco - Evelallah



Aylar oldu hala bulamadigim bir sarki var. Sarkinin sözleri yok, sirf melodi. Hafif rusca gibi ama emin degilim. Klasik müzik desen degil, ne oldugunu cözemedim kafayi yicem az kaldi. Keman falan filan var. Bir allahin kulu yok mu ne demek istedigimi anlayabilen? Nerde mi duydum? Gecen sene Antalyaspor - Trabzonspor maci bitmis, lig tv klip yapmisti. Orda caldi. Yardimci olursaniz sevinirim. Öyle bir cagda yasiyoruz ki. Her müzik bulunuyo internette. Umarim bulurum ben de.


Bir de yanlis anladigim sarkilar var ki aman allah. Mesela Serdar Ortac´in Seytan sarkisini daha düne kadar yanlis anlardim. "bu zamanlar fazla gezenlere vize veren yok" mus dogrusu. Ne biliyim ben? "bu zamanlar fazla gezenlere bize veren yok" anliyodum hep. Sen önce tipine bak, kim versin olm sana derdim hep. Alakaya bakar misin. Zaten bu sekilde cümlenin anlami olmazdi. Eni geci boke 2 bu da. Daha neler var bende ama söylemem :)

1 yorum:

  1. burdaki sarki muhabbeti tam senlikmis zaten, komedi ya :D de benim yanimda birisi bir sarkiyi bagira bagira yanlis söyleyince aciyorum o insana nedense. "lan sus, hem yanlis söylüyon hem bagiriyon" falan oluyom, yazik ya..
    seninkisi yine yaratici olmus :)

    YanıtlaSil