14 Ara 2009

Caresizligin ötesinde!

Allah hicbirinize yasatmasin böyle bir durum. Iki arada bir derede. Nefret ederim böyle seylerden. Kimsenin kalbini kirmak istemiyorum ben, dün bir daha anladim. Bu durum da benim sagligima zararli. Hayir tepem atacak bir sürü kalp kiricam, bir sürü insan silicem hayatimdan. En cok sevdigim insani silmisim zamaninda, baskasini da silerim sorun mu? Ama ben bu degilim. Yalan yanlis insanlar doluyken hayatta dogru insanlar pes etmemeli bence. Cok dogrucu ski gibi de konusmak istemiyorum ama napiyim abicim?


Benim raconum vardir. Tribündeki raconlar gibi. Pankartimi kaptirirsam ben birdaha tribüne ayak basmam abi. Bu da onun gibi bisey. Ayni sekilde arkadasimin yada bir kardesimin sevdigi kiza da asla terso yapmam. Sonradan o kiza deli divane asik olsam bile olmaz o is, racona ters bir kere. Ki yok öyle ask falan. Beni tanimamis olanlara, yada tanimak isteyenlere basin aciklamasi olsun bu da. En harbi gazeteden.


Her neyse. Isim vermiyorum, o yüzden sorun yok. Herkes umarim anlamistir ne demek istedigimi!


Bugün son is günümdü. Izinliyim. 4 ocak´ta devam edicem. Sali ve Cuma günleri okula gidicez ama o da cok önemli degil hani, severek gidiyoruz. Girgir samata.

Yarin aksam ise Graz yolcusuyuz. Ama sanirim buna tekrar deyinecegim daha.

1 yorum:

  1. kapak olsun o yalan yanlis insanlara - kendini bilmez seni, yalanci seni, nankör seni...

    bidaha seni böyle bir ise bulastiranin da, aramizi bozmaya calisanin da taaa a.k

    o kadar.

    YanıtlaSil