9 Ara 2009

Beynimin ici suan söyle!


Baslik yeterince aciklayici. Sanki, sanki beynimin icinde komodo ejderleri ciftlesiyo. Komodo ejderini ciftlesirken nerde gördün beolm demeyin. Görmedim ama ne biliyim. Siddetli biseymis gibi. Ejder lan bu! Koyar cocugu oturur kalirsin.

Benim kafam da öyle. Hastalandigimdan beri bi sorun var, sanirim bazi beyin hücrelerimi kaybetmis bulunuyorum, güle güle size. Aslinda lazim olacaktiniz da olsun gururlu adamim siz olmasaniz da yasayabilirim.


Konsantre olamiyorum okuduguma. Okudugumu anlamiyorum. Aslinda anliyorum ama anlamiyomusum gibi. Sanki beynim ayni anda iki is yapiyomus gibi. Oysa sadece okuyorum. Valla lan. Su yukarda görmüs oldugunuz ibneler gibi götüm basim oynamiyo.

Bu bir hastalik midir yoksa nedir bilmiyorum. Tribündergi okumak zevk vermez oldu... Tez zamanda care bulunaaa ya rab!

Amin!


asik olsam gecer mi ki?? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder